سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در التهاب انتظار فرج...

 

سردار جزایری با بیان اینکه هرگونه تعرض به ایران، آغاز جنگ جهانی است، گفت: بدیهی است در صورت بروز چنین چالشی، قبل از هر چیز رژیم‌های عاریتی و جعلی از میان برداشته خواهند شد.

به گزارشرجانیوز به نقل از ستادکل نیروهای مسلح، سردار مسعود جزایری معاون فرهنگی و تبلیعات دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه آموزه‌های دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی ایران در خصوص گسترش صلح و آرامش جهانی با رویکرد و عملکرد تهدید مدار و جنگ‌افروزانه امریکا و صهیونیزم بین‌الملل در دو مسیر متضاد قرار دارند، گفت: انقلاب اسلامی به دلیل تطبیق آموزه‌های دینی آن با فطرت پاک انسان‌ها و با شعار اصلیش یعنی «صلح،‌ برادری، ‌مساوات، عدالت و محور قراردادن آموزه‌‌های ناب الهی»، در سرلوحه همه امور فردی و اجتماعی است و هر روز که می‌گذرد از گسترش و توسعه بیشتری از لحاظ کیفی و کمی در جوامع مختلف و محیط بین‌الملل برخوردار می‌شود.

وی پیرامون پدیده انقلاب اسلامی و ویژگی‌های آن گفت: ‌این یک پدیده جدید در دنیای معاصر است و از جمله ویژگی‌های این پدیده آن است که نمی‌شود آنرا با تهدید و یا جنگ از میان برداشت چرا که جایگاه آموزه‌های انقلاب اسلامی در دل‌ها و قلب‌ها جای دارد.

ی در ادامه افزود: اینک عقبه‌های انقلاب اسلامی به گستره همه واحدهای سیاسی است و برخورد قهرآمیز با چنین پدیده‌ای، چالش عظیم جهانی را در پی خواهد داشت. همه باید تلاش کنند تا جهان در صلح و آرامش بسر برد چراکه آتش، خشک و تر را می‌سوزاند و کسانی که فکر می کنند بعد مسافت سبب مصونیت آنها می‌شود سخت در اشتباه می‌باشند.

معاون ستادکل نیروهای مسلح درباره تعرض به ایران و آغاز جنگ جهانی اظهار داشت: هرگونه تعرض به ایران، آغاز جنگ جهانی است و زیاده‌خواهی‌های لجام گسیخته هیئت حاکمه امریکا و صهیونیزم جهانی که برخی نمادهای آن در سودان، عراق، افغانستان و اخیرا در منطقه قفقاز بروز یافته است، رفته رفته جهان را به لبه پرتگاه نزدیک می‌کند.

این مقام عالی رتبه ستاد کل نیروهای مسلح به صراحت اعلام کرد: بدیهی است در صورت بروز چنین چالشی، قبل از هر چیز رژیم‌های عاریتی و جعلی از میان برداشته خواهند شد.

وی راهبردهای نامتقارن را در شرایط کنونی، دارای کاربردهای وسیع فرادستی دانست و افزود: در طول تاریخ رژیم‌های خودکامه و امپراطوری‌های ستیزه‌گو بیش از آنکه با جنگ‌ها و همجوم‌های نظامی از بین بروند، از درون به دلیل پوسیدگی‌های موجودشان، از میان برداشته شده‌اند. کشورهای مدعی «سالاری جهانی» هم اکنون در چنین سراشیبی قرار گرفته‌اند و بزودی جهان، شاهد تحولاتی عظیم از لحاظ تغییر نگاه‌ها و رویکردها خواهد بود.


ارسال شده در توسط محسن...
   1   2   3   4   5   >>   >