سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در التهاب انتظار فرج...

سینه‌های خود را برای شمشیرها آماده کرده‌ایم اما برای تسلیم هیهات منا الذلة

رییس جمهور با تاکید بر اینکه ملت ایران مظلومیت فاطمی ،علوی وحسینی را به افتخار تمجید قدرتهای بزرگ نخواهد فروخت، گفت: سینه‌ها و گلوی خود را برای شمشیرها و نیزه‌ها آماده کرده‌ایم اما برای تسلیم در برابر زورگویی‌های دشمنان و فاسدان و دزدان، «هیهات منا الذله».

به گزارش رجانیوز، دکترمحمود احمدی نژاد در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اجتماع چندین هزار نفری عزداران در میدان ولی عصر (عج) در سخنان کوتاهی با تسلیت شهادت دختر گرامی پیامبر اکرم (ص)، اظهار داشت: ملت ایران ملتی حسینی است و دنیا باید بداند که ما پیروان حضرت زهرا (س) و امام حسین (ع) و نوکران آن حضرت هستیم و اگر عده‌ای مدام شمشیرها وعدهای نیزه‌های تیز کرده خود را فرود می‌آورند و آن کسی که نمی‌تواند، به جایش فحاشی می‌کند،‌ باید بداند ملت ایران پیرو حضرت زهرا(س) و امام حسین (ع) است.

 

دکتراحمدی نژاد خاطر نشان کرد: آ نها بدانند اگر خیال می‌کنند صحنه امروز ایران به ظاهر مانند عاشورا خواهد شد، اشتباه می‌ کنند؛ راه حسین (ع) در ایران ادامه دارد و تا نابودی همه مستکبران و وابستگان آنان و غارتگران و فاسدان همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

رییس جمهور تصریح کرد: اگر کسانی تصور می‌کنند، با فشارهای خارجی، جنگ روانی و جنگ تبلیغاتی، ملت ایران صحنه را به نفع استکبار خالی خواهد کرد، اشتباه می‌کنند چرا که ملت ایران پیرو حسین (ع) و فاطمه (س) است و تا محو همه جلوه‌های استکبار در وسط میدان خواهد ایستاد.

وی با اشاره به مظلومیت حضرت زهرا(س) و امام علی (ع)گفت: اول مظلوم عالم زهرا است و مظلوم تر از او کسی نیست خیلی ها فکر می‌کردند مگر می‌شود جانشین پیامبر و دختر پیامبر مظلوم باشند اما آن بزرگان دراوج قدرت، اوج مظلومیت را تحمل می کردند اما دلها باید برای مظلومیت فرزند فاطمه(س)، حضرت ولی عصر (عج) بسوزد که در اوج هیاهوی دنیاطلبان و در عصر ما مظلوم ترین مظلوم ها است.

دکتراحمدی نژاد خاطر نشان کرد: برخی‌ها به نام مسلمانی از نام امام عصر (عج) وحشت دارند و در برابر بردن نام آن امام، تمسخر و توهین می‌کنند اما دنیا باید بداند اگر چه مظلومیت ارثیه حضرت زهرا (س) است اما ملت ایران مظلومیت فاطمی، علوی و حسینی را به افتخار تمجید قدرتهای بزرگ نخواهد فروخت.

رییس جمهور در این مراسم همراه با عاشقان اهل بیت (ع) و عزاداران و سوگواران فاطمه زهرا (س) به عزاداری پرداخت.


ارسال شده در توسط محسن...
<      1   2   3   4   5      >