سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در التهاب انتظار فرج...

 
 
دکـــتر احــــــمدی‏نـژاد:
سینه‌های خود را برای تیرهای کینه زیاده‌خواهان آماده کرده‌ایم
 
به خدا قسم فشار برخی داخلی‌ها در هسته‌ای، بیش از استکبار بود

رئیس‌جمهور در جمع هزاران نفر از دانشجویان حضور یافت و سخنان مهمی ایراد کرد.

به گزارش رجانیوز، بخش سوم متن کامل سخنان دکتر احمدی‌نژاد در ادامه آمده است:

امروز باید با مبانی اسلامی و مبانی مردم ایران که فرهنگ عشق، ایثار و برادری است، ایران را بسازیم و برای مشارکت فعال مدیریت جهان و صلح جهانی و فرهنگ و سیاست جهان آماده شویم، این شایسته ملت ایران است و ملت خواهد توانست (احمدی قهرمان، حامی مستضعفان/ احمدی قهرمان امید نسل جوان)

بعضی‌ها کرنش در مقابل قدرتمندان زورگو را تئوریزه و با بسته بندی شیک و براقارائه می‌کنند و ما را به تبعیت از این کرنش دعوت می‌کنند. بشنوید، برایتان جالب است، پیغام می‌دهند، اینطور که تو در مقابل قدرت‌های جهانی و برخی داخلی‌ها ایستاده‌ای، آیا به فکر آینده خودت نیستی؟ من می‌گویم هزاران هزار احمدی‌نژاد، فدای یک ثانیه ملت ایران (حسین، حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست)

دنیا بداند، دولت برآمده از این مردم، حافظ عزت و منافع آنان است و تا زمانی که سر کار باشد، هیچ سندی را که حتی یک قدم یا یک ریال علیه منافع ملت باشد، امضا نخواهد کرد (تکبیر، یا زهرا یازهرا)

دنیا بداند ما سینه‌های خود را برای تیرهای دروغ و کینه زیاده‌خواهان آماده کرده‌ایم اما حتی یک لحظه کرنش در مقابل زورگویان اتفاق نخواهد افتاد (هیهات منا الذلة، دانشجو می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد) دانشجویان ایران پرچم برافراشته عزت و عظمت ملت ایران هستند (ابالفضل علمدار، احمدی را نگه دار)

آقایی هر روز تهمت می‌زند، توهین می‌کند، از او می‌پرسند که چرا به فلانی توهین می‌کنی، می‌گوید احمدی‌نژاد ما را تحویل نمی‌گیرد. می‌خواهم بگویم خدا شاهد است صدها ساعت نوکری آن روستایی دورافتاده را که زیر چرخ برنامه‌ریزی توسعه شما له شد، (مرگ بر اسلام امریکایی) و یک بار دست‌بوسی آن کشاورز و کارگر را به صدها ساعت نشست و برخاست همراه با شما عوض نخواهم کرد (تکبیر، سلام بر رجایی درود بر احمدی)

بدانند تا روزی که این دولت هست، هرگز منافع ملت را فدای زیاده خواهی ها و زیاده گویی های یک مشت آدم پر اداعای بی خاصیت نخواهد کرد. (احمدی قهرمان امید مستضعفان/ احمدی دوستت داریم) بنده هم شما را دوست دارم و از صمیم دل عشق می ورزم، روزی اگر خدا خواست، شاید برخی مسائل را گفتم، این سینه مالال از حرف است، اگر نمی گوییم معنی‌اش این نیست که حرف نداریم، به خدا قسم فشاری که برخی در موضوع هسته ای در داخل برما وارد کردند، بیش از فشار استکبار بود (مرگ بر آمریکا/ احمدی افشا کن) تا یک فشاری از بیرون می آمد و اخمی می کردند، اینها از داخل به عنوان کارشناس جلسه می گذاشتند و خواسته آنها را به زبان فارسی ترجمه می کردند، می خواستند در قالب تحلیل به ما تحمیل کنند. افراد را یکی یکی قانع می کردند می دانستند که چند نفره باید به سراغ من بیایند. وقتی حرف هایشان را می زدند، می گفتم نترسید خدا هست و وعده داده است اگر برای او بایستیم، پیروزی حتمی است. به جای ترسیدن از آنها از خدا بترسید. اما در بسیاری از جلسات، مستقیماً به من توهین می کردند. همه را تحمل کردم. خدمت رهبری عرض کردم شما روز اول فرمودید موضوع هسته ای را مدیریت کنیم ما هم باید عرضه دفاع از حقوق ملت را داشته باشیم، نباید بی عرضگی‌های عده ای را به ملت تحمیل کنیم. شما روز اول گفتید که تحمل کن و من هم تا روزی که لازم باشد، تحمل می کنم (احمدی دلاور، امید قلب رهبر)

حالا جمله ای هم بگویم که ذائقه‌اتان عوض شود. هر وقت فشارها زیاد می شد، می گفتند چرا کشور را به خطر می اندازی و هزینه ها را زیاد می کنی؟ راجع به هزینه ها در مناظره صحبت می کنم، روی میز می گذارم تا ببینند چه کسی هزینه تحمیل کرد؟ ( توپ تانک اهانت دیگر اثر ندارد)

می گفتند هسته ای می خواهیم برای چه؟ با کدام هزینه؟ کشور را با بی تدبیری به خطر می اندازی. اما تا مقداری از آن طرف لحن دشمن آرام می شد، سخنرانی ها شروع می شد که اصلاً اصل قضیه هسته ای را ما راه انداختیم. البته بسیار روشن است که دستاوردهای ملت حاصل مجاهداتش در تاریخ است و کسی حق ندارد به اسم خود بنویسد. ماهواره ای را که پرتاب شد، نگفتیم که کار ما بود، گفتیم که جوانان رشید ملت ساختند. برخی گفتند این هم برای زمان ما بوده است. گفتم با این حساب، اساس این اکتشافات به زمان کشف جاذبه برمی گردد! (منافق حیا کن احمدی را رها کن)

ماجرای هولوکاست را می دانید، فقط 2 سؤال مطرح شد. اما حنجره های جبهه استکبار دریده شد و حکم ترور ما را صادر کردند. آقایی در همین تهران 2 ساعت بلندگو دستش گرفت که فلانی دیپلماسی نمی فهمد، چرا چیزی گفتید که آنها عصبانی شوند؟ پیغام دادم و گفتم من سؤالی کردم که صهیونیست های آدم کش و اربابانش عصابی شدند، تو چرا عصبانی شدی؟

استادی در امریکا مقاله مفصلی نوشته و موضوع هلوکاست را تحلیل کرده است. خطاب به غربی ها مضمون حرفش این است که شما اشتباه می کنید، کارتان تمام است. نویسنده این مقاله خودش در جبهه استکبار است و می خواهد این جبهه را احیا کند و دلداری دهد اما می گوید در مقابله با ملت ایران اشتباه کردیم. خطاب به غربی ها می گوید شما همه امور قدسی از خدا و پیامبران، صداقت، شجاعت، فداکاری و پاکی را نسبی کردید اما برای حفظ جبهه استکبار در دنیا هلوکاست و رژیم صهیونیستی را حفظ کردید. اما ایرانی ها خیلی باهوش هستند، آنها بازی شطرنج را ابداع کرده‌ند. ستون فقرات اندیشه لیبرالی را منهدم کردند و دیگر نمی توانیم آن را احیا کنیم.

به فضل الهی و به خاطر ایستادگی شما و هوشمندی ملت ایران، امروز آرایش جبهه سیاسی استکبار در هم پاشیده است (احمدی پاینده رئیس جمهور آینده) هلوکاست و اندیشه صهیونیستی مرده است. این را پزشک متخصصی که بالای سرش است، یعنی استکبار می گوید. استکبار می‌گوید مرده، با نفس برخی در داخل این مرده زنده نخواهد شد.

برخی توصیه می کنند تهدید را با عقب نشینی برطرف کنید. امام عزیزمان با جمله بسیار زیبایی رفتار مستکبران را تشریح کردند. گفتند خصلت اینها مثل سگی است که اگر عقب نشینی کنی، حمله می کند و اگر جلو بروی، فرار می کند. تهدید را با اقتدار و شجاعت باید برطرف کرد نه از موضع ضعف و انفعال. راه آینده همین است.


ارسال شده در توسط محسن...
<      1   2   3   4   5