سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در التهاب انتظار فرج...

 
رویانیان روز گذشته اعلام کرد: من قصد تخریب آقای احمدی نژاد و آقای قالیباف را ندارم و تخریب هیچکدام از آن ها به سود من نیست. 2 روز پس از اظهارات رویانیان درباره شهرداری تهران وی در ساختمان شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران حاضر شده و مذاکراتی را با برخی مسئولان انجام داده است.
سردار رویانیان که در هفته های قبل تلاش بسیار زیادی برای همراهی با مدیریت شهری تهران به منظور حل مشکلات جایگاه های سوخت کرده بود اوایل این هفته در یک کنفرانس خبری به عنوان رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت حاضر شد و با تغییر رویکردی ناگهانی ، انتقادات و آمار و ارقام عجیبی را در خصوص وضعیت حمل و نقل در شهر تهران ارائه کرد .

به گزارش «فردا»، آمار و ارقام ارائه شده در کنفرانس خبری رویانیان که البته چندی پیش نیز به صورت مفصل و به دفعات از سوی سایر بخش های دولتی نظیر شورای عالی ترافیک اعلام شده بود ، به عقیده کارشناسان و مستندات موجود دارای اشکالات بسیار زیادی است .

بنابراین گزارش رویانیان در جلسه روز یکشنبه در جمع خبرنگاران نشان داد که تسلط کافی بر روی آمارهای اعلامی خود ندارد . به طور مثال آمار ساده ای نظیر تعداد تقاطع های نخستین خطBRT را 80 تقاطع اعلام کرد در حالیکه این تعداد به مراتب بیشتر از تعداد واقعی این تقاطع هاست. همچنین آمار ارائه شده توسط وی درباره عابران کشته شده در تصادفات در خطوط BRTبه هیچ وجه با واقعیت منطبق نیست .

بنا بر اعلام خبرنگاران حاضر در جلسه مطبوعاتی روز یکشنبه رویانیان که با تاخیر زیادی آغاز شده بود، وی علت این تاخیر را حضور در جلسه ای با رییس جمهور عنوان کرده است .

حال آنکه یک منبع آگاه به خبرنگار ما گفت: 2 روز پس از اظهارات رویانیان درباره شهرداری تهران وی در ساختمان شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران حاضر شده و مذاکراتی را با برخی مسئولان انجام داده است .

گفتنی است پس از ورود اتوبوس های جدید خارجی و استقبال بی نظیر شهروندان ، برخی انتقادات عجیب از شهرداری تهران افزایش یافته است.

شایان ذکر است رویانیان روز گذشته نیز در خبری به خبرگزاری برنا اعلام کرد: من قصد تخریب آقای احمدی نژاد و آقای قالیباف را ندارم و تخریب هیچکدام از آن ها به سود من نیست .

انتظار می رود تلاش ها برای حل مشکلات مردم شهر تهران با همراهی و همدلی مسئولین ذی ربط تسهیل شود.

ارسال شده در توسط محسن...
<      1   2   3   4   5   >>   >