سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در التهاب انتظار فرج...

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی معتقد است که اصولگرایان اختلافی برای رسیدن به نامزد واحد در انتخابات آتی ریاست جمهوری ندارند و بحث عبور از احمدی نژاد توسط اصلاح طلبان مطرح شده است ولی اصولگرایان از وی گذر نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی در گفت و گو با ایرنا، افزود: اصولگرایان برای پیروزی در انتخابات باید اصولگرا باقی بمانند چرا که حرف و عمل اصولگرایان یکی است .

وی تاکید کرد: اصولگراها باید اصولگرا باقی بمانند و دیگر هیچ. یعنی به عنوان افراد اصولگرا دقیقا همان را که می‌گوییم انجام دهیم.

آقا تهرانی با اشاره به موفقیت جبهه اصولگرایان در چند انتخابات مهم سه سال اخیر ، اضافه کرد: اصولگرایان باید به شعارهایشان پایبند باشند چرا که مردم این شعارها و ادعاها را دیده و پسندیده‌اند و به آن رای هم داده اند.

عضو اصولگرای مجلس هشتم اظهار داشت: اگر فرد یا جناحی مدعی اصولگرایی است باید به این اصل معتقد و پایبند باشد چرا که صداقت ، اصل بنیادی اصولگرایی است.

وی یاد آورشد: اصولگرایان متعهدانه پای آنچه که می‌گویند ، می‌ایستند و اصولگرایان واقعی هم تا کنون در عرصه عمل این موضوع را ثابت کرده اند.


*اصلاح طلبان می‌خواهند حرف در دهان دیگران بگذارند
وی درباره موضع جبهه اصولگرایان در قبال طرح عبور از احمدی نژاد که به وسیله جناح اصلاح طلبان مطرح می‌شود ،تصریح کرد: من نمی‌فهمم که عبور از احمدی نژاد چیست. آنها ( اصلاح طلبان ) این حرف‌ها را می‌زنند تا حرف در دهان دیگران بگذارند.

آقا تهرانی درباره اجماع اصولگرایان برای برگزیدن کاندیدایی واحد در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده ، گفت:اختلافی بین اصولگرایان وجود ندارد و دلیلی هم برای ایجاد بروز اختلاف وجود ندارد.


** اصولگرایان از احمدی نژاد عبور نمی‌کنند
نماینده مردم تهران گفت: اگر جناح‌ها با رویکرد اصولگرایی در انتخابات حاضر شوند، هیچ اختلافی بین آنها وجود نخواهد داشت.

نماینده اصولگرای مردم تهران تصریح کرد: از دید اصولگرایان دکتر احمدی نژاد از اصول تخطی نکرده که ایشان را بگذارند و از کنارش گذرکنند .

وی تصریح کرد: ما باید به دنبال حق باشیم و در پی اشخاص نباشیم. با این ضرورت باید به افرادی فکر کنیم و آنها را انتخاب کنیم که برای اجرای حق و پذیرش مسئولیت سنگین ریاست جمهوری ، بهترین و صالح‌ترین فرد باشند.


*دکتر احمدی نژاد طرفدار حق است
به نظر آقا تهرانی دکتر احمدی نژاد در این چهار سال به خوبی نشان داده است که طرفدار حق است و خلاف آن عمل نمی‌کند.

نماینده تهران برای انتخاب فرد شایسته ریاست جمهوری گفت : اگر خودمان نمی توانیم مسائل ، افراد و عملکرد آنها را تحلیل کنیم، اهل سیاست نیستیم یا ممکن است اشتباه کنیم باید به نظرات مقام معظم رهبری که در صدر نظام و مقام ولایت فقیه هستند رجوع کنیم.


**نظر مقام رهبری درباره دولت مرجع است
عضوجبهه اصولگرایان متحد تاکید کرد: همه به عدالت مقام معظم رهبری معتقد هستیم ومی دانیم که ایشان بهتر و بیشتر از هر کسی در امور سیاسی حاضر بوده‌اند و در این‌باره اطلاعات دارند. باید ببینیم که ایشان درباره دولت چه نظری داده‌اند و چطور عملکرد دولت نهم را تحلیل می‌کنند. در این صورت به روشنی می‌توانیم راه آینده را پیدا کنیم.

وی درباره برخی بد اخلاقی‌های سیاسی یا اشتباهاتی که برخی افراد در احزاب گوناگون مرتکب می‌شوند ، گفت: انسان جایز الخطا است و ممکن است برخی از احزاب اشتباه بکنند. بالاخره هر کس ایده و اندیشه‌ای دارد که ممکن است مخالفت یا موافقت کند.


** پذیرای مخالفان هستیم
نماینده مردم تهران تاکید کرد: این اظهار نظرها مهم نیست این موضوع اهمیت دارد که با دید بسته برخورد نکنیم وبتوانیم نظرات مخالفان را هم بشنویم .

وی درباره انتخابات آینده و نحوه حضور مردم در این انتخابات گفت:فکر می کنم جامعه به سوی اصول گرایش دارد و به طور قطع اصولگرایان رای خوبی در این انتخابات به دست می‌آورند.


ارسال شده در توسط محسن...
<      1   2   3   4   5   >>   >