سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در التهاب انتظار فرج...

 

علی‌رغم اخبار چند روز گذشته درباره ممنوع‌الخروج بودن «گلشیفته فراهانی»، وی به آمریکا سفر کرده است.

به گزارشرجانیوز به نقل ازفارس، صبح امروز شایعه‌ای مبنی بر خروج «گلشیفته فراهانی» از ایران شنیده شد که پیگیری‌های خبرنگار فارس از خانواده این بازیگر بی‌نتیجه ماند، اما این خبر توسط «محمدرضا شریفی‌نیا» دستیار کارگردان و مسؤول انتخاب بازیگران در چند فیلم «فراهانی» تأیید شد.

شریفی‌نیا در این باره به فارس گفت: این سفر پنجشنبه گذشته انجام شده و وی سفری شخصی به آمریکا داشته که این سفر به خاطر بازی در پروژه دیگر خارجی که به وی پیشنهاد شده، نبوده است.

وی ادامه داد: در حقیقت همکاری خانم فراهانی با این پروژه خارجی به دلیل تداخل آن با فیلم «درباره الی...»،منتفی شد، چون دست‌اندرکاران آن پروژه خارجی قصد داشتند هر چه زودتر کار را کلید بزنند.

وی خبر ممنوع‌الخروج بودن این بازیگر سینما را تکذیب کرد و گفت: این خبرها چیزی جز شایعه نیست و همین سفر، نشانه کذب بودن این شایعات است.

«گلشیفته فراهانی» سال گذشته در فیلم «مجموعه دروغ ها» به کارگردانی ریدلی اسکات در کنار بازیگرانی چون لئوناردو دی کاپریو و راسل کرو ایفای نقش کرد و با انتشار خبر این همکاری اخباری مبنی بر ممنوع‌الخروج بودن وی از رسانه‌های معتبر داخلی منتشر شد.


ارسال شده در توسط محسن...
<      1   2   3   4   5   >>   >