سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در التهاب انتظار فرج...

این هفته علاوه بر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، رئیس سازمان صدا و سیما و سخنگوی وزارت امور خارجه؛ قرار است که 13 وزیر در جلسات کمیسیون‌ها مجلس حاضر شده و به سئوالات نمایندگان پاسخ گویند. وزرای ارشاد، رفاه، نفت، صنایع، کشور، بهداشت، کار، راه و ترابری، بازرگانی، نیرو، کشاورزی، آموزش و پرورش و علوم 13 وزیری هستند که توسط نمایندگان به کمیسیون‌ها احضار شده‌اند.

علیرضا علی احمدی وزیر آموزش و پرورش روز یکشنبه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر می‌شود تا به سوالات اقبال محمدی نماینده مریوان و سروآباد، سیدمصطفی ذوالقدر نماینده بندرعباس و ابوموسی، امیرطاهر خانی نماینده تاکستان و نیره اخوان نماینده اصفهان پاسخ گوید.

بر اساس گزارش خبرگزاری فارس، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز فردا از محمد مهدی زاهدی وزیر علوم، تحقیقات و فنآوری جهت پاسخگویی به سوال موید حسینی صدر، محمدقسیم عثمانی و مسعود پزشکیان دعوت به عمل آورده است.

کامران باقری لنگرانی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز روز دوشنبه میهمان کمیسیون بهداشت و درمان است تا سوال سلیمی نماینده محلات، عیسی جعفری نماینده بهار وکبودرآهنگ، ‌قره‌خانی نماینده علی‌آباد کتول را پاسخ گوید.

کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز روز دوشنبه میزبان علی اکبر محرابیان وزیر صنایع ومعادن است تا سوال حسن کامران نماینده اصفهان و محمدکریم عابدی نماینده فردوس، طبس و سرایان را بررسی کند.

پروز فتاح وزیر نیرو نیز روز سه‌شنبه در کمیسیون عمران مجلس حاضر می‌شود تا سوال مقداد نجف‌نژاد نماینده بابلسر و حسینعلی شهریاری را پاسخ گوید.

کمیسیون عمران همچنین از حمید بهبهانی وزیر راه و ترابری دعوت کرده تا جهت پاسخگویی به سوالات 14 نفر از نمایندگان مجلس و همچنین 2 سوال مقداد نجف‌نژاد نماینده بابلسر و سوال بهمن مراد‌نیا نماینده بیجار،‌ محمدسقایی نماینده استهبان و نی‌ریز، اسدالله عباسی نماینده رودسر و املش، داریوش قنبری نماینده ایلام، علیرضا سلیمی نماینده محلات، 3 مورد سوال سیدنجیب حسینی نماینده کلاله و مینودشت در این کمیسیون حاضر شود.

محمد جهرمی وزیر کار و امور اجتماعی نیز روز دوشنبه به منظور معارفه و ارائه گزارش عملکرد به ویژه موضوع اشتغال و فعالیت مراکز آموزش فنی و حرفه ای در کمیسیون عمران حاضر می‌شود. 

کمسیون فرهنگی مجلس نیز روز سه شنبه میزبان محمد حسین صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است تا سوال حسین امیری خامکانی نماینده زرند و موید حسینی صدر نماینده خوی را بررسی کند.

میرکاظمی وزیر بازرگانی نیز جهت بحث پیرامون قیمت‌های تضمینی، تعرفه واردات و بازار محصولات کشاورزی به کمیسیون کشاورزی مجلس می‌رود تا توضیحاتی را در این خصوص به اعضای کمیسیون ارائه دهد.

این کمیسیون همچنین از محمدرضا اسکندری وزیر جهاد کشاورزی دعوت کرد تا جهت پاسخگویی به سوالات عبدالحسین ناصری نماینده گرگان و آق‌قلا، سیدحسین نقوی حسینی نماینده ورامین، سیدکاظم دلخوش، جبار کوچکی‌نژاد، حسن تامینی و اسدالله عباسی نمایندگان صومعه‌سرا، رشت و رودسر و املش و همچنین انوشیروان محسنی بندپی نماینده نوشهر و چالوس، علی عزتی نماینده دهلران در این کمیسیون حاضر شود.


ارسال شده در توسط محسن...