سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در التهاب انتظار فرج...

 

مدیر عامل ایران خودرو گفت: گروه صنعتی ایران خودرو با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید، تسهیلات ویژه‌ای برای اقشار فرهنگی کشور در قالب «طرح مهر» ارائه می‌کند.

به گزارش رجانیوز ،منوچهر منطقی در گفت‌وگو با فارس افزود: ایران خودرو با هدف تسهیل رفت و آمد اقشار فرهنگی و نیز تقویت و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی کشور در آستانه گشایش مراکز تحصیلی، روز سه‌شنبه 12 شهریور بیش از 3 هزار دستگاه تاکسی به ناوگان تاکسیرانی تحویل می‌دهد.

مدیر عامل ایران خودرو افزود: در طرح مهر اساتید دانشگاه، معلمان و دانشجویان می‌توانند از کارت اشتراک عادی و کارت اشتراک طلایی ایران خودرو با تخفیف 10 و 15 درصدی استفاده کنند.
وی ادامه داد: مبالغ دریافتی به صورت 40 درصد نقد و مابقی اقساط 4 ماهه دریافت خواهد شد و در صورت پرداخت نقدی تخفیف دیگری نیز داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در طرح مهر ایران خودرو استفاده از خدمات تعمیر سریع، کوییک سرویس، در منازل یا محل کار اساتید دانشگاه، دانشجویان و معلمان تهرانی تا 25 مهرماه با 15 درصد تخفیف همراه خواهد بود.

مدیرعامل ایران خودرو خاطرنشان کرد: در مدت زمان یادشده، کارت خدمات ویژه تعمیرگاهی به اساتید دانشگاه‌های تهران و دانشجویان ممتاز تهرانی ارائه می‌شود.
منطقی همچنین از ارائه خدمات تعمیرگاهی بدون نوبت در کلیه تعمیرگاه‌های مرکزی ایران خودرو در شهر تهران به اساتید دانشگاه، معلمان و دانشجویان در طرح مهر خبر داد.

وی با بیان اینکه طرح مهر با هدف افزایش رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو و با ارائه خدمات ویژه از 25 شهریور ماه آغاز می شود گفت: فرهنگیان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص دریافت خدمات کارت طلایی، کارت عادی و خدمات کوییک سرویس با شماره تلفن 09644 و برای دریافت اطلاعات کامل تر در خصوص کارت خدمات ویژه تعمیرگاهی و خدمات تعمیرگاهی بدون نوبت با شماره تلفن 66072094 تماس حاصل نمایند.


ارسال شده در توسط محسن...