سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در التهاب انتظار فرج...

ارزیابی بهزاد نبوی از رقابت خاتمی با احمدی نژاد:

موقعیت احمدی نژاد با به نتیجه رسیدن طرح تحول اقتصادی بسیار بهتر می شود

خبرگزاری فارس: بهزاد نبوی در ارزیابی خود از رقابت خاتمی و احمدی نژاد گفت: موقعیت احمدی نژاد با به نتیجه رسیدن طرح تحول اقتصادی بسیار بهتر می شود.

 

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت دوم خردادی یاری که خود را حلقه وصل مردم و سید محمد خاتمی می داند، بهزاد نبوی عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در مراسمی که در این سازمان با موضع بررسی ابعاد شخصیتی شهید رجایی برگزار شد، افزود: اگر طرح تحول اقتصادی و یا برنامه نزدیکی با آمریکا و اسرائیل که آغاز شده به نتیجه برسد، موقعیت احمدی نژاد بسیار بهتر خواهد شد.
اظهار برنامه ادعایی نزدیکی ایران با اسرائیل از زبان بهزاد نبوی که به دروغ و برای اولین بار مطرح می شود، خلاف آرمان های حضرت امام خمینی، مقام معظم رهبری، دولت احمدی نژاد و همچنین خلاف خواست ملت ایران، مسلمانان جهان و بویژه ملت های فلسطین و لبنان است.
دبیر اجرایی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در ادامه به برخی تحلیل های ارائه شده مبنی بر اینکه می توان با کاندیدای ناشناس و یا کمتر شناخته شده هم همانند دوم خرداد به پیروزی رسید، اشاره کرد و اظهار داشت: من این را قبول ندارم، هر چند که دو ماه پیش از آن انتخابات سال 76 فکر می کردیم که 3 تا 4میلیون رای می آوریم و با تکیه بر آن آرا می گوییم ما اقلیتی با رای سه تا چهار میلیونی هستیم و حالا حرف حساب شما چیست.
وی یادآور شد: ما نمی توانیم کاری بدون فکر و منطق و بدون تکیه بر تجربیات و تحلیل هایی کخ داریم انجام دهیم و به صورت اتفاقی فردی را انتخاب کنیم و بگوئیم ایشان کاندیدای ماست و امید این داریم که او هم مثل خاتمی رای بیاورد.
نائب رئیس مجلس ششم، با اشاره به کاندیدایها مطرح شده در بین اصلاح طلبان از جمله عارف، نجفی، مهر علیزاده و کروبی، اظهار داشت: هیچکدام از این دوستان نمی توانند در صورتی که خاتمی از احمدی نژاد شکست بخورد رای بیاورد.
نبوی ادامه داد: از سوی دیگر بعضی از گروههای اصلاح طلب می گویند، حتی اگر ناطق نوری هم پیروز شود ما آن را پیروزی می دانیم.بله، من هم در آن صورت خیلی خدا را شکر خواهم کرد. چرا که وضعیت خیلی بهتر و قابل قبول تر از شرایط فعلی خواهد شد،اما مسئله اینجاست که ما معتقدیم حتی ناطق نوری و دیگر محافظه کاران معتقدل و میانه رو هم نمی توانند در مقابل احمدی نژاد پیروز شوند.
بهزاد نبوی خاطر نشان کرد: با این حال ما مانع از فعالیت دیگر کاندیدا نمی شویم، آقای عارف و نجفی ستاد بزنند، آقای کروبی کاندیدا بشود و کنگره بگذارد، همه این کارها را بکنند، اما نباید از یاد برد که در حال حاضر ما و دیگر احزاب و گروههایی که معتقد به کاندیداتوری آقای خاتمی هستیم عقب تر از سایر کاندیداها هستیم چرا که ما در مرحله راضی کردن خاتمی به کاندیداتوری هستیم و در حال حاضر هم ابر و مه و خورشید و فلک در کارند که آقای خاتمی برای حضور در انتخابات بله را نگوید.


ارسال شده در توسط محسن...