سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در التهاب انتظار فرج...

 

"مهدی چمران" رییس شورای اسلامی شهر تهران امروز در جلسه علنی این شورا در اقدامی جالب به اعلام تاخیرهای اعضای شورای شهر در ورود به جلسات شورا پرداخت و معلوم شد که "حبیب کاشانی" در میان اعضای شورا بیشترین تاخیر را دارد.

به گزارش رجانیوز به نقل ازایرنا پس از آن که در جلسات گذشته شورای شهر، برخی اعضای شورا با تاخیرهای بسیار در صحن علنی شورای شهر حضور پیدا می کردند، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران امروز تصمیم گرفت تاخیرهای اعضای شورای شهر را بطور علنی اعلام کند تا در جلسات بعدی سر موقع در صحن شورا حاضر شوند.

بر این اساس و بنا بر اعلام مهدی چمران در جلسه امروز شورای شهر "حبیب کاشانی" خزانه دار شورای شهر تهران با 60 دقیقه بیشترین تاخیر را در ورود به صحن شورای شهر داشت و پس از وی "معصومه ابتکار" با 40 دقیقه، "معصومه آباد" با 20 دقیقه و "حمزه شکیب" نیز با 20 دقیقه تاخیر در صحن شورای شهر حاضر شده بودند.

مهدی چمران با بیان این که تاخیرات اعضای شورای شهر در ورود به صحن شورا زیاد شده تاکید کرد اگر تاخیرات زیاد شود از اضافه کار خبری نیست و از راهکارهای قانونی استفاده می کنیم!

** بررسی لایحه تعیین بهای خدمات بازدید از مجموعه برج میلاد تهران بیشترین وقت جلسه علنی امروز شورای شهر را گرفت که در نهایت نیز منجر به تصویب این لایحه نشد.
بررسی این لایحه نظرات مختلف اعضای شورای شهر را به دنبال داشت که در یکی از آنها "پروین احمدی نژاد" عضو شورای شهر تهران در خصوص بالا بودن نرخ های پیشنهادی شهرداری گفت: "در تهران عموم شهروندان از قشر متوسط رو به پایین هستند که بهای پیشنهادی شهرداری برای بلیت بازدید از برج میلاد شهروندان را به درجه یک و دو تقسیم می کند."

** "محمد علی نجفی" عضو اصلاح طلب شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به پیشنهاد تعیین جداگانه بهای بازدید از برج میلاد برای بازدید کنندگان داخلی و خارجی گفت: "در تورهای توریستی که به برج میلاد می آیند نمی توان خارجی و داخلی بودن همه بازدید کنندگان را تشخیص داد. چرا که خیلی از خارجی ها شبیه ایرانی ها هستند و برخی ایرانی ها هم شبیه خارجی ها!"

** "مهدی چمران" رییس شورای شهر تهران درهنگام بررسی لایحه تعیین بهای خدمات بازدید برج میلاد و درخواست یکی از اعضای شورا برای بررسی درآمدهای ناشی از افتتاح برج میلاد گفت: "شهرداری این درآمدها را باید بطور رسمی اعلام کند و نمی توان فقط به منظور شدن درآمدها در حساب های شهرداری بسنده کرد. چرا که حساب های شهرداری آنقدر هم که می گویند شفاف نیست!"

** جلسه امروز شورای شهر تهران شاهد جلسات کوچک چند نفره برخی اعضای شورا با مسئولان شهرداری بود که به طول انجامیدن این جلسات مهدی چمران را به واکنش واداشت. وی خطاب به اعضای شورای شهر گفت: "باید همچون برج میلاد، سالن های لابی کوچک نیز در شورای شهر احداث بشود تا اعضای شورا درآنجا جلسه بگذارند."

** پس از چند هفته جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران با حضور کامل اعضای شورای شهر برگزار شد و این جلسه غایب نداشت.


ارسال شده در توسط محسن...