سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در التهاب انتظار فرج...

 

ناشری انگلیسی پذیرفت تا رمان ضد اسلامی «جواهر مدینه» نوشته «شری جونز» نویسنده آمریکایی را منتشر کند.

به گزارشرجانیوز به نقل ازفارس، روزنامه گاردین چاپ لندن نوشت: رمان «جواهر مدینه» نوشته «شری جونز» را ابتدا قرار بود انتشارات «رندوم هاوس» منتشر کند اما وقتی این ناشر معتبر آمریکایی به محتوای ضد اسلامی و خلاف واقع آن پی برد از انتشار آن صرف نظر کرد.

«رندوم هاوس» این کتاب را پس از بررسی به یکی از اساتید تاریخ اسلام دانشگاه تگزاس سپرد تا آن را با تاریخ واقعی اسلام مطابقت دهد اما این استاد دانشگاه اعلام کرد که کتاب خلاف واقعیت و تاریخ اسلام است و حاوی مطالبی در توهین به اسلام و خاندان حضرت محمد (ص) است. در پی اعلام این نظر، «رندوم هاوس» از بیم اعتراض مسلمانان سراسر دنیا از انتشار آن صرف نظر کرد.

چندی بعد ناشران دانمارکی برای انتشار این کتاب علاقه نشان دادند. پیش از این نیز دانمارکی‌ها با انتشار کاریکاتور به دین اسلام و حضرت محمد (ص) توهین کرده بودند اما در نهایت ناشری انگلیسی کتاب را خرید و قصد دارد آن را ماه آینده منتشر کند.

انتشارات انگلیسی «گیبسون اسکوئر» این کتاب ضداسلامی را خرید و درباره‌اش گفت:«ما از این کتاب خوشمان آمده وقصد انتشار آن را داریم.»

پیش بینی می‌شود که انتشار این کتاب خشم مسلمانان جهان را برانگیزد و با مخالفت‌های زیادی روبرو شود. «جواهر مدینه» رمانی خیالی درباره زن‌های زندگی حضرت محمد (ص) است.


ارسال شده در توسط محسن...