سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در التهاب انتظار فرج...

 

اظهارات شیرین عبادی، دبیرکانون(غیرقانونی) مدافعان حقوق بشر، که روز دوشنبه 28 مردادماه 1387 در یک نشست فوق العاده مطبوعاتی تحت نام «اتهامات وارده» عنوان شد، در رسانه های خبری بازتاب نیافت!

به گزارش رجانیوز به نقل از کیهان،شیرین عبادی در این نشست ادعاهای مضحکی را به زبان آورد که با اعتراضات برخی از روزنامه نگاران حاضر در جلسه و خبرنگاران مستقل روبرو شد.

عبادی با بیان اینکه اگر به قتل برسد، روزنامه کیهان از متهمان به قتل او است، قصد داشت تا یک جنجال رسانه ای جدید به راه اندازد، اما خبرنگاران از او خواستند تا برای این ادعاها، استدلال های مستند و اقناع کننده بیاورد.

خبرنگاران رسانه های گروهی در این نشست به برنده صلح نوبل اعتراض کردند که چرا هر بار، با طرح مسائلی جعلی نظیر «نامه های تهدید به قتل» و... به دنبال راه انداختن یک جنگ روانی جدید است؟!

شیرین عبادی در این نشست به سبب اظهاراتش در رادیو دویچه وله (رادیو آلمان) نیز با پرسش های متعدد روبرو بود. وی در این نشست مطبوعاتی به جای پاسخ به پرسش های خبرنگاران گفت که پشت صحنه نامه های تهدیدآمیزی که دریافت می کند، «کیهان » قرار دارد و اگر به قتل برسد، این رسانه مسئول است!!!

در این جلسه، برخی از روزنامه نگاران اصلاح طلب به کتاب های منتشر شده از سوی «دفتر پژوهش های موسسه کیهان» اشاره کردند و مدعی شدند که این آثار سندیت ندارند!!! این گفتارها سبب شد تا خبرنگاران حاضر در نشست از این افراد سند و ماخذ بخواهند و توضیح دهند که بر چه مبنایی چنین ادعاهایی را طرح می کنند.

سه تن از خبرنگاران مستقل نیز پس از این اظهارات به پشت تریبون رفتند و با تجلیل از خدمات موسسه کیهان و مجموعه کتاب های نیمه پنهان، حاضران را دعوت به ارزیابی این کتاب ها کردند.

فضای انتقادی این نشست مطبوعاتی نسبت به عملکرد غرب پسندانه شیرین عبادی و کانون (غیرقانونی) مدافعان حقوق بشر سبب شد تا رسانه های خارجی و داخلی که اغلب چنین نشست هایی را با آب و تاب پوشش می دهند، از کنار آن با سکوت بگذرند. و حتی از درج بیانیه این کانون غیرقانونی خودداری کردند.


ارسال شده در توسط محسن...
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >