سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در التهاب انتظار فرج...

مدیران سازمان میراث فرهنگی هیچگونه ملاقات و دیدار خصوصی با حضرت آیت الله بهجت از مراجع عظام تقلید نداشته اند.

درپی انتشار خبری با عنوان "دیدار مدیران سازمان میراث فرهنگی با آیت الله بهجت" که روز جمعه بر روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت، خبرنگار رجانیوز کسب اطلاع کرد تعدادی از مدیران این سازمان روز جمعه در کنار تعداد زیادی از مردم در مراسم روضه هفتگی حضرت آیت الله بهجت حضور پیدا کرده بودند.

بنا بر این گزارش، حضرت آیت الله بهجت هر هفته روزهای جمعه مراسم روضه دارند که در فصل تابستان به دلیل حضور ایشان در مشهد مقدس، این مراسم در حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س) این شهر واقع در خیابان امام رضا(ع)، خیابان دانش برگزار می شود.

جمعه گذشته تعدادی از مدیران سازمان میراث فرهنگی نیز همانند سایر مردم در این مراسم حضور پیدا کرده بودند و یک برگه نیز درخصوص استفتا به خادمان دفتر آیت الله بهجت داده اند.

این در حالی است که پس از انجام این دیدار، خبرگزاری ها به نقل از سازمان میراث فرهنگی خبر دادند:

«امروز جمعی از مدیران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با آیت الله‌العظمی محمد تقی بهجت دیدار و گفت وگو کرده و به تشریح خط مشی این سازمان را پرداختند.
حسین جعفری، معاون فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در این دیدار گزارشی از خط مشی کلی و عملکرد سازمان در دولت خدمتگزار که توسط ریاست سازمان ترسیم شده بود، به حضور آیت الله‌العظمی بهجت تقدیم شد.
وی اضافه کرد: این گزارش مکتوب شامل فعالیت‌ها و عملکرد سه ساله سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دولت نهم است.»

این خبر که تداعی کننده دیدار خصوصی مدیران میراث فرهنگی با حضرت آیت الله بهجت بود، در شرایطی منتشر شد که اظهارات جنجالی اسفندیار رحیم مشایی رئیس این سازمان با واکنش اعتراض آمیز برخی مراجع تقلید همراه شده بود.

همچنین ادعای دیدار آیت الله بهجت با مدیران دست چندم یک سازمان در حالی عنوان شد که اساساً این مرجع تقلید به دلیل شرایط سنی و اشتغالات معنوی دیدار خاصی با مقامات ندارد.


ارسال شده در توسط محسن...
<      1   2   3   4   5   >>   >