سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در التهاب انتظار فرج...

محسنی اژه‌ای با اشاره به هجمه‌هایی که علیه دولت نهم به راه انداخته شده است،‌ گفت: اگر دولت در برابر منافع و مطامع قدرت‌ها بی‌تفاوت بود، مطمئنا با مخالفت‌های کمتری روبرو می‌شد.

غلامحسین محسنی ‌اژه‌ای وزیر اطلاعات، صبح امروز پس از تجدید پیمان اعضای هیات دولت با آرمان‌های امام راحل و شهدای دولت که به مناسبت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر برگزار شد، در گفتگو با فارس، با اشاره به «هجمه‌هایی که علیه دولت نهم به راه انداخته شده است»، اظهار داشت: به طور طبیعی هر وقت هر دولتی که تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد، با مخالفت‌های بیشتری در داخل و خارج روبرو است. 

وی با بیان اینکه اگر دولت در برابر منافع و مطامع قدرت‌ها بی‌تفاوت بود، مطمئنا با مخالفت‌های کمتری روبرو می‌شد، بیان داشت: شرایط کشور در حال حاضر با توجه به تلاش‌های صورت گرفته، بسیار مطلوب و مناسب است. 

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه دولت نقدها و نظرات مشفقانه را با کمال میل می‌پذیرد و همه این نقدها نیز منفی نیست، تصریح کرد: متاسفانه برخی مواقع انتقادها و نقدهایی صورت می‌گیرد که بیشتر به تخریب شباهت دارد. 

وزیر اطلاعات با اشاره به تلاش‌هایی که دشمنان طی سال‌های اخیر به منظور برهم زدن امنیت ایران اسلامی انجام داده‌اند، تاکید کرد: ایران اسلامی اکنون در امنیت کامل به سر می‌برد و این امنیت مثال زدنی مرهون تلاش‌های همه دستگاه‌ها به خصوص مردم و سربازان گمنام امام زمان(عج) است. 

وی بیان داشت: اگر بخواهیم لیستی از اقدامات دشمنان کشور به منظور برهم زدن آرامش مردم را منتشر کنیم که وزارت اطلاعات طی سه سال گذشته توانسته است با هوشیاری توطئه‌های دشمنان را به خوبی خنثی کند، مردم متوجه اقدامات خصمانه دشمنان علیه کشورمان خواهند شد. 

رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت صبح امروز شنبه با آغاز هفته دولت پس از نثار تاج گل بر مرقد مطهر امام راحل بر مزار شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر، شهدای 72 تن، مزار آیت‌الله طالقانی،‌ مزار شهید چمران و شهدای هشت سال دفاع مقدس حاضر شده و با قرائت فاتحه‌ای یاد و خاطره این بزرگواران را گرامی داشتند. 


ارسال شده در توسط محسن...
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >