سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در التهاب انتظار فرج...

 

غلامحسین محسنی اژه ای گفت: امروز این دولت در تمام مختصات خود تلاش دارد اما موفقیت دولت به همراهی مردم وابسته است.

به گزارش رجانیوز به نقل از مهر، وزیر اطلاعات در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه امروز اصفهان افزود: موفقیت دولت نهم به همراهی تک تک مردم وابسته بوده و در حال حاضر برخی از مسائل و اتفاقات که در درون ماست تا اصلاح نشود و فضای همدلی و ارتباط با خدا نیز نداشته باشیم برخی از مشکلات حل نخواهد شد.

محسنی اژه ای گفت: در حال حاضر اگر گرانی، تورم و برخی از اوقات اعمال نظرهای سیاسی و اقتصادی نیز وجود دارد و مردم در این عرصه دغدغه دارند با میدان آمدن مردم می توان این دغدغه ها را مرتفع نمود و ما باید وظیفه خود را درست انجام دهیم و فرافکنی نکنیم.

وزیر اطلاعات ادامه داد: اگر اشکالی در هر کارگروهی وجود دارد باید ما در مرحله اول خودمان در رفع این مشکل اقدام کنیم و در گام دوم با انتقاد سازنده مردم و مسئولین را امر به معروف کنیم.

وی بر حفظ روحیه انقلابی مردم تصریح کرد و افزود: در صورتی که در ادارات ما با تخلف مواجه هستیم باید خودمان اقدام و این روحیه انقلابی گذشته را حفظ کنیم.

محسنی اژه ای در این بخش از سخنان خود به فرمایشات امام خمینی (ره) اشاره نمود و گفت: امام فرموده اند اگر روزی مسئولی به وظیفه خودش عمل نکرد ما باید عمل کنیم و در گام نخست باید به او تذکر دهیم و اکنون نیز اهتمام و تلاش دولت نهم بر اجرای همین اصل واقف شده و با آغوشی باز از نظرات و انتقادات و کمکهای شما استفاده می کند.

محسنی اژه ای عنوان کرد: تلاش دولت در این است تا در دولت نهم حتی یک مفسده اداری نباشد و از تمامی مردم نیز تقاضا دارد تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف آنرا اطلاع دهد و دولت را در راستای محقق شدن این اصل یاری رساند.

وزیر اطلاعات ادامه داد: البته نباید توقع داشت که هر موضوعی که مطرح شد در اسرع وقت انجام بلکه پس از بررسی اقدامات لازم را به عمل خواهیم آورد.


دشمن در حال ترویج جریانهای انحرافی است

به گزارش مهر محسنی اژه ای در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امروز دشمن در حال توسعه یک جریانهای انحرافی وفقدان مذهب است که این افکار نزدیک به افکار دشمن و شیطان است.

محسنی اژه ای ادامه داد: دشمن تلاش می کند بعد از رواج مواد مخدر و ... در کشور با حربه عرفان و مسائل مقدس عنوان مذهبی به جنگ آمده و هر روز کسی ادعای امام زمانی و ارتباط با امام زمان می کند و تعجب می کنم که برخی از آنها می توانند بار گرفته و رشد یابند.

محسنی اژه ای افزود: شما باید مراقب فرزندان خود باشید چرا که همه آنان جاهل و از عوامل دشمن هستند و اکنون برخی اداعاهای واهی دارند که ما وظیفه داریم با آنان برخورد کنیم.


ارسال شده در توسط محسن...
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >