سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در التهاب انتظار فرج...

 

شماری از عناصر وابسته به گروهک های ملی- مذهبی به همراه عده ای از عناصر افراطی سازمان مجاهدین (انقلاب)، حزب مشارکت و دفتر تحکیم احیای پروژه شکست خورده جبهه حقوق بشرخواهی و دموکراسی خواهی را پیگیری می کنند.

به گزارش رجانیوز به نقل از کیهان،در این زمینه گروهک موسوم به «شورای ملی صلح» که از سوی شیرین عبادی و با حمایت مستقیم استفان هادلی مشاور امنیت ملی بوش راه اندازی شده بود، به معرفی مرکزیت خود اقدام کرد که عبارتند از: هاشم آغاجری(سازمان مجاهدین)، حسین مجاهد و جلال جلالی زاده (مشارکتی)، عباس عبدی، عبدالله مؤمنی (ادوار تحکیم)، عیسی سحرخیز، حبیب پیمان، عزت سحابی، هرمیداس باوند، کوروش زعیم، عبدالفتاح سلطانی، حسین شاه حسینی، سیدعلی صالحی، کیوان صمیمی، تقی رحمانی، بایزید مردوخی، نرگس محمدی، فاطمه معتمد آریا و بابک احدی.

عیسی سحرخیز در گفت وگو با دویچه وله آلمان، جلوگیری از هر گونه برخورد نظامی با ایران، رفع مبانی تحریم و جلوگیری از تشدید تحریم ها، و تحکیم مبانی صلح و حقوق بشر را از جمله اهداف گروهک مذکور عنوان کرد و این در حالی است که گروهک مذکور مانند رویه سایر گروهک ها، کوچک ترین اعتراضی به اقدامات جنگ طلبانه آمریکا نداشته و برعکس، به ایراد اتهام های آمریکایی علیه جمهوری اسلامی ایران مبادرت کرده است.

پیش از این، برخی عناصر گروهکی پیوند خورده با طیف افراطی حزب مشارکت و مجاهدین، اقدام به تأسیس جبهه حقوق بشرخواهی کرده و از نامزدی دکتر معین در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرده بودند که با شکست سنگین مواجه شده و به رخوت افتادند.
اخیراً روزنامه هلندی هندلزبلات طی گزارشی تأکید کرد استفان هادلی مشاور بوش به صورت مستقیم مأمور ارتباط گرفتن با برخی گروه ها در داخل ایران برای ایجاد تغییرات و براندازی نرم! شده که از جمله این گروه ها، شورای ملی صلح وابسته به شیرین عبادی است.

به نوشته هندلزبلات، عبادی در گردهمایی اعضای مؤسسان این شورا از جمهوری اسلامی خواست به خاطر خواست جهانی به فعالیت های هسته ای پایان دهد!

گفتنی است اعلام اعضای هیئت مؤسس این گروهک فشار در حالی انجام می شود که تصادفاً نام شیرین عبادی از میان اسامی مؤسسان حذف شده است. این امر احتمالاً با لو رفتن پیوند نام «مادرخوانده» با دولت آمریکا بی ارتباط نیست.


ارسال شده در توسط محسن...
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >