سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در التهاب انتظار فرج...

نشست هیات دولت به ریاست محمود احمدی‌نژاد روز گذشته در حضور صدها نخبه جوان و البته با تبلیغات فراوان صدا و سیما در حالی در سالن اجلاس سران برگزار شد که حاصل این نشست سه مصوبه برای نخبگان جوان کشور بود.

به گزارش خبرنگار شهاب‌نیوز، این نشست چهار ساعته که با تبلیغات بی‌سابقه‌ای پوشش یافت البته حاشیه‌های جالب و غیرمنتظره‌ای هم داشت که بخشی از آن‌ها توسط خبرگزاری رسمی دولت منتشر شد. مشروح این نشست چند ساعته البته به صورت زنده و مستقیم از شبکه سوم سیما نیز پخش شد. 

در جریان این مذاکرات، وزیر آموزش و پرورش از معاون اول رییس جمهوری وقت صحبت گرفت و پیشنهاد کرد که برای نخبگان کشور کارت شناسایی مخصوص طراحی شود. در این هنگام آقای احمدی‌نژاد خطاب به وی گفت: «خواهش می‌کنم وقت جلسه را با ایرادهای بنی اسراییلی نگیرید. ما فعلا اصل موضوع را تصویب کنیم، شما بعدا در خصوص متن آن نظر بدهید». 

وزیر کار نیز زمانی که می‌خواستند برای نخستین مصوبه رای‌گیری کنند، خواست نظرات خود را بیان کند که رییس جمهوری به وی گفت: «آقای جهرمی تعجب می‌کنم شما و برخی همکارانتان همیشه از پیچ و خم های کارهای اداری می‌نالید، شما دیگر چرا؟». 

زمانی هم که معاون علمی رییس جمهوری شرایط نخبگان را برای استفاده از تسهیلات مسکن اعلام می‌کرد، رییس جمهوری گفت: «هیچ یک از اعضای هیات دولت با افزایش تعداد نخبگان مشمول این بند مخالف نیستند، این محدویت تنها تنگ‌نظری آقای واعظ زاده است» که در این هنگام نخبگان جوان با کف‌زدن‌های پی در پی احمدی‌نژاد را تشویق کردند. 

ارسال شده در توسط محسن...
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >