سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در التهاب انتظار فرج...

 

حسین درخشان، اپوزیسیون خارج از کشور پس از انتشارخبرهای اخیر برخی رسانه ها درمورد شیرین عبادی، افشاگری هایی را در مورد وی در سایت خود انجام داد.

به گزارش رجانیوز به نقل ازشبکه ایران،حسین درخشان در این پست از سایت خود با بیان این که پیش از این هم درباره رابطه آکادمیک "نرگس توسلیان" (دختر شیرین عبادی و عضو رسمی کانون دفاع از حقوق بشر) با "پیام اخوان" در دانشگاه "مک‌گیل" اطلاع رسانی کرده ، درباره تکذیبهای پی در پی عبادی نوشته است: "معتقدم باید به جای جایزه نوبل به شیرین عبادی جایزه دورویی می دادند."

وی در ادامه نوشته خود درباره "پیام اخوان" دست به افشاگری زده و نوشته است: " اخوان بهایی است و رییس موسسه‌ی جمع آوری اسناد حقوق بشرهم که بودجه‌اش را آشکارا وزارت خارجه آمریکا می‌دهد."

این بلاگر اپوزیسیون ادامه داده است: شیرین عبادی که بالای منبر به بودجه‌ی ?? میلیون دلاری آمریکا بد و بیراه می‌گوید چطور در خلوت اجازه می‌دهد که عضو رسمی موسسه‌ی زیر نظرش با رییس مرکز اسناد حقوق بشر همکاری کند. این ریاکاری ودروغ است.

این اپوزیسیون خارج از کشور با بیان اینکه برای بی‌اعتبار کردن امثال شیرین عبادی هنوز هزار استدلال محکم و مستند وجود دارد، نوشت: اگرسند محکمی در مورد بهایی بودن خود شیرین عبادی پیدا کنم حتما آن را منتشرمی کنم چرا که بهایی شدن شیرین عبادی خیلی معنادار خواهد بود.

وی درباره اخبار اخیر در مورد وابستگی شیرین عبادی به بهائیت، افزود: دیدم که عبادی از ترس جانش حرفهایی زد که برای بهایی‌ها از صدتا فحش بدتربود و احتمالا الان خیلی ازبهایی ها به این فکر افتاده اند که آیا اصلا وکیلی که این طوری علیه بهائیت موضع گیری کرده، شایستگی دفاع از هفت متهم بهایی را در دادگاه‌های ایران دارد؟

درخشان با اشاره به سوابق خود در مورد افشای ماهیت واقعی شیرین عبادی خاطرنشان کرد: باید مردم را به اعمال و گفتار خائنانه امثال شیرین عبادی که در ناف تهران حرفهای دل "تل آویو" و "واشنگتن" را می‌زنند، آگاه کرد.

گفتنی است درخشان از جمله بلاگرهای معروف اپوزیسیون نظام است که اگرچه پیش از این خود وی نیز سفرهایی به سرزمین اشغالی داشته و از آنچا رپرتازهای خبری برای رژیم صهیونیستی ارسال می نمود،اما اخیرا به دلایل نامعلومی با استناد به اطلاعات اختصاصی خود از سایر اعضای اپوزیسیون، دست به افشاگری علیه آنان زده است.


ارسال شده در توسط محسن...
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >