سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در التهاب انتظار فرج...

 

روزنامه اعتماد در ویژه نامه روز پنج شنبه خود با انتشار مقاله ای به قلم کیوان مهرگان عضو شاخه جوانان مشارکت ضمن اشاره به محبوبیت روزافزون دکتراحمدی نژاد اعلام کرد:افزایش تصاعدی محبوبیت جهانی احمدی نژاد در داخل ایران هم تکرار می شود.

به گزارش رجانیوز به نقل از ایرنا ، این عضو شاخه جوانان مشارکت در ادامه افزود:"احمدی نژادیسم" نه تنها از نظر محبوبیت چیزی از لیبرالیسم و سوسیالیسم کم ندارد بلکه شانه به شانه آنها در حال پیشروی است.

کیوان مهرگان تاکید کرد: محمود احمدی نژاد همان طور که رسانه های دولتی نشان می دهند از محبوبیت زیادی در جهان اسلام از ترکیه تا لیبی برخوردار است.حتی فراتر از این شهروندان کمونیست ونزوئلا، نیکاراگوئه و آرژانتین هم اندیشه های محمود احمدی نژاد را ستایش می کنند و با ارسال نامه از وی برای مدیریت کشورشان رهنمود می خواهند.

وی افزود:در این سه سال با وجود قطعی گاز در زمستان و خاموشی گسترده در تابستان، با وجود افزایش محیرالعقول تورم، قیمت مسکن و لبنیات نه تنها رییس جمهور با کاهش محبوبیت رو به رو نشده که این محبوبیت همچنان در حال تزاید است. کدام رییس دولت چنین اقبالی داشته است.

این عضو شاخه جوانان مشارکت در انتها افزود:احمدی نژادیسم در حال تکثیر شدن است. وقتی کابینه 70 میلیونی تشکیل شد یا وقتی برخی او را بیم می دادند که حرف او حرف ملت ایران نیست، داد سخن داد که هر ایرانی یک احمدی نژاد است.


ارسال شده در توسط محسن...
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >